Onsdagen den 9e November 2011

Hej!

Seminariet i skolan idag gick bra. Hur lätt som helst. Vår momentansvariga (han som har de tråkiga föreläsningarna) är ju rätt så skön, riktigt rolig.. förutom på föreläsningarna såklart. Efter skolan drog jag och Milad till affären för att handla mat. Det var välbehövligt. Jag gillar verkligen när man har ett kylskåp fullt med mat hemma, allting känns fulländat på något sätt, haha.

Sen har jag städat lite och förberett smörgåstårtor som Milad ska ta med sig till träningen imorgon eftersom han har fyllt år, och nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Milad bjuder på tacos idag, gött! Skönt att inte behöva göra någonting också, det händer ju inte så ofta när det kommer till matlagning. Vanligtvis är det nämligen så att jag lagar maten och Milad diskar, men idag gör han båda!

Imorgon ska vi tvätta, åka och panta burkar/flaskor.. Dammsuga ska jag nog också se till att göra. Vore ju skönt om det är fint till helgen (som mamma brukar säga.......).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0