OTAGGAD.

Jag känner mig så fruktansvärt otaggad på skolan! Fy fan säger jag bara, första föreläsningen vi hade idag på det nya momentet söööööög. Verkligen inte mitt intresseområde om man säger så! Typ så långt ifrån det man kan komma.. Okej, nu överdrev jag, poängen är att jag höll på att somna i princip hela tiden och kollade på klockan var 5e minut och önskade att den snart skulle vara slut. Svårt att koncentrera sig när man är så ointresserad.. Det positiva med det är att jag tror jag vet vad jag ska köpa i julklapp till alla nu.

Sen tror jag otaggningen (haha) också kan bero på att jag vet att det dröjer ungefär två månader nu tills jag åker hem nästa gång. Det suger, jag saknar ju min familj NU och kommer förmodligen göra det tills jag åker hem nästa gång. sug sug sug. Baaaaaaaaaaaaajs. Förresten fick jag DAMP på att det var så stökigt idag också. Jag städar som bäst när jag är sur. Så nu är det ju fint här hemma iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0