I'VE GOT A CONFESSION TO MAKE

Tidigare i veckan klickade jag hem Someday jag hittade nämligen en sida som sålde den i Sverige..




Whattta fuck is that "Someday"?! Tänker ni, jag vet.
Det är kort och gott Biebs parfym. Han gjorde alltså en tjejparfym som släpptes i somras och nu när jag hittade den för någon dag sedan var jag bara var tvungen att köpa. Har inte ens luktat på den. Luktar den bajs får den bara stå i badrumsskåpet. Men det spelar liksom ingen roll........ Does that make any sense?..... hehhehehehehehhe
Som sagt, jag har inte den blekaste om den luktar gott.. På hans grimas(stavning?) ser det ju inte ut som att den smakar sådär as gott iallfall... Håller tummarna för doften då! höhö. Nu va jag roooli'

Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja det make sense när det gäller dig & justin ;) haha, fasen vad det går bra för pojken! jag vill lukta på parfymen när vi ses!

2011-10-04 @ 09:25:11
Postat av: Therése

Klart du ska få lukta på den! Du kommer inte ha nåt val! ;D

2011-10-04 @ 20:50:29
URL: http://theserese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0