Nu har jag grejat klart!

Hur tycker ni att det blev? Själv tycker jag att det blev sådär, men jag orkar inte hålla på mer nu.. Om ni fortfarande ser den här:
designen kan de vara så att man måste uppdatera sin webbläsare för att den gamla fortfarande ligger kvar i minnet på den typ.. Det stod nåt sånt.. Först när jag skulle kolla hur de blev efter att jag sparat trodde jag att jag råkat glömma att spara för att det va den gamla designen som visades. Jag höll på att dö typ, blev skitsur. Sen Såg jag att det stod att det kan vara så att den gamla designen ligger sparad i webbläsaren. Gött att jag slapp göra om allting, då hade jag fått daaaaaaaaaaaamp.




Nu ska jag gå och lägga mig tror jag.. Även fast jag inte börjar förrän kl 15 imorgon kan det ju vara skönt att inte sova bort hela dagen! Godnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: emma

den var fin, men väldigt stor, haha och den ligger inte i mitten på sidan.. gud så elak jag är, men annars var den jätte fin och du är väldigt duktig som kan göra sådant fix på egen hand, jag tycker att det är svin svårt!

2011-10-17 @ 11:27:28
Postat av: Therése

ligger den inte kant i kant med den högra sidan av mina inlägg?(kan ju se olika ut i olika webbläsare) Den är placerad precis likadant som den förra och lika stor, eller de ska den vara iallfall för jag ändrade inte någonting av det i stilmallen :) haha

2011-10-17 @ 11:52:06
URL: http://theserese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0