Snart dags att sova...

...Och jag tycker att det känns lite jobbigt faktiskt.. För i natt så vaknade jag och hela rummet snurrade typ och jag kände att jag ville kräkas, blev helt likblek i ansiktet och JÄTTE kallsvettig! As läskigt var det faktiskt!

Idag så ringde jag iallfall till mamma och berättade hur de hade känts, då nämde hon någonting om "kristallsjukan".. Det kändes som de stämde in ganska bra för det blev ju så i natt just när jag vände på mig. Sen har jag försökt vara ganska stilla idag, men när jag rört mig och typ vridit/skakat huvudet lite har de blitt lite snurrigt(men inte alls så mycket som i natt). Obehagligt.. Men men, de behöver ju inte alls vara det. Och om det skulle vara det är det ju tur att det inte är någonting farligt.

Jaaa,kanske dags att sova snart..... skjuter nog upp det lite till genom att sitta och kolla på tv i sängen en stund.. Pöss & godnatt alla små kycklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0