Bra dag!

Precis som rubriken avslöjar har det här varit en bra dag. Inte för att det hänt någonting speciellt, men jag hade lite sovmorgon imorse och det var kul att vara på fritids igen. Behövs egentligen inte mycket mer än så. 
 
Nu ska jag äta ägg på rostmacka med salt, bästa frukosten, men lika gott även på kvällen! Därefter möjligtvis en kexchoklad, vi har ju massor hemma. Leffe vann nämligen det när vi var på liseberg..
 
De uppblåsta kinderna ska föreställa hur man blir om man äter för mycket kexchoklad.. Det regnade förresten as mycket när vi var där, lite tråkigt etfersom mina skor blev helt dyngsura och dagen efter skulle vi gå på stan.. Gissa om jag satt med hårtorken i skorna när vi kom till hotellet på kvällen?..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0