Dagen

Fy vad trött jag har vart nu sen jag kom hem från jobbet strax efter kl 16. Skulle vara skönt att däcka i soffan nån timme, men jag och Diana ska till Mirja för att äta! Ska bli skoj! :) 
 
Kollade nyss på ett avsnitt av Game of Thrones. Ganska bra serie. Men för seg för min smak egentligen. Eller nu är den riktigt bra (är på avsnitt två säsong två), men det tog ju nio av tio avsnitt på säsong ett innan det började hända nåt, haha. 
 
Nu ska jag byta kläder lite snabbt innan jag ska knalla ner till Diana, har ju snorfläckar på dem lite här och där (sånt som hör till på dagis.. eller förskolan som man tydligen ska säga nu förtiden, men jag gillar personligen dagis bättre)..
 
En såpbubbla från när jag och Elsa va ute och blåste såpbubblor förra veckan!.. Skitsvårt att få med dem på kort förresten......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0