Last night

Igår på kvällen åkte jag och Diana till Mirja för lite "förfest" (sen kom även Sara) innan inflyttningsfest innan utgång (haha).. Hur som helst var det roligt, men vi gick ut på tok för tidigt så jag tog en taxi hem vid ett tiden. Men då vaknade jag ju åtminstone pigg och glad idag när Elsa kom in och väckte mig kl 9..
 
 
Bilderna är från när vi var hos Mirja, sen blev kameran bortglömd..
Gissa om jag var nöjd när jag insåg att Sara tycker att Biebs är precis lika bra som jag gör!! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

Haha mirjas huvud ser super stort ut på hennes helbild! hahaha det måste ha blivit något mongofel på bilden xD jasså där ser man! då kanske hon hellre vill joina på the konsert? :)

2012-08-27 @ 07:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0