Godnatt!

Nu är det hög tid för mig att sova. Tänkte försöka komma upp vid 8 imorgon, alla hjärtans dag! Kul för dem som har sin käresta(?) i närheten, det har dock inte jag, därför får jag göra det bästa av situationen..

Till att börja med ska jag äta en supergod frulle. (Kanske träna). Sen hjälpa Leffe lite med veden om jag hinner, (Andreas var nämligen här och släppte av en massa stockar på tomten så att mamma ska få ved, nu måste hela skiten bara klyvas). Sen ska jag hem till C, vi ska göra chokladbollar, de ska vara stora, "think outside the box" som Cecilia sa. Därefter bjuder hon mig på lunch hos henne.

Framåt eftermiddagen får jag dra mig hemåt igen för då ska hon och Andreas äta alla hjärtans dag middag, så jag ska äta en sådan med mamma & Leffe! haha, jag plankar in på deras, men det får de stå ut med. Det är ju inte så att det hör till ovanligheten.

Vad va de nu? Just de, GODNATT!

Kommentarer
Postat av: emma

puss på alla hjärtans dag :)

2012-02-14 @ 19:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0