Härlig helg!

Godmorgon!

Det var någa dagar sen sist. I fredags kom Emma hit från Linköping. Då badade vi tunna med familjen, Andreas gav mig en utmaning att rulla mig i snön (vilket han gjorde först) och då var jag ju såklart tvungen att göra det. Det sticktes satan när man rullade sig och det brändes lika mycket när man hoppade ner i tunnan igen.

I lördags träffade vi Mirja. Det blev en lååång sväng inne på H&M. Sedan åkte vi hem till Mirja, lagade mat, pratade, jag och Emma kollade på melodifestivalen (den enda som var bra var Molly) medan Mirja gjorde sig i ordning för jobb på Mikes. Vid halv tio när mirja skulle till jobbet åkte jag och Emma tillbaka till mig och kollade på TVD avsnittet (jag dööör var bra det var, såg det igen igår kväll).

Söndagen bestod av en mysig vistelse hemma hos Emmas mormor! Hon hade lagat mumsig mat och bjöd på gott fika samt några spelomgångar av skipbo!(ett kortspel jag inte spelat förut)
Sen blev klockan dags för Emma att ta bussen hem till Linköping igen, tyvärr! Det har hur som helst vart en väldigt mysig och rolig helg! :)

I söndags när Emma åkt hem så åkte jag till tågstationen och väntade på att Milad skulle komma med tåget från Stockholm, så i söndagskväll och igår umgicks jag med honom och idag åker han tillbaka till Umeå igen.

Herregud vad mycket skriva det blev... Nu pallar jag inte mer. Ska hoppa in i duschen sen åka ner till birgers och köpa semlor till C & mamma och ett wienerbröd (stavning?) till mig själv.

Pöss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0