Onsdag 11 januari 2012

Hej!
Idag hade vi det sista seminariet och en uppsats inlämning. Det som är kvar att göra nu är redovisning och opponering på måndag samt tenta på fredag nästa vecka, efter det- tentafest! :) Haha, jag har bara gått på den första tentafesten och nu tänkte jag att jag ska pallra mig iväg på den sista. Ser jag fram emot! Var ju sjukt längesen jag festade.. (räknar inte juldagen eftersom jag var så sjukt otaggad då..)


Jaa, de var väl en liten uppdatering, förövrigt har det inte hänt nåt speciellt sen jag åkte hit upp igen. Har ju bara pluggat.. typ..


Nää, nu har jag då inget mer vettigt att säga (om ens det jag sagt är vettigt(?)) Blir nog bäst om jag sätter punkt.


Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0