Gårdagen

Igår umgicks jag med Emma! Det blev en sväng på stan, eftersom skattepengarna kom i fredags, hehe. Jag som inte skulle köpa någonting. Men äh, va fan, jag har ju inte shoppat någotning (knappt) på as länge, så de va okej tycker jag.

På kvällen blidde det grillfest hos Cecilia. Men jag och Emma orkade inte grilla så vi köpte med oss rostbiff. Det var skoj, men vid kl 23 kände vi oss trötta så vi knatade hemåt..




Måste bara tillägga att jag hatar det jävla vädret vi har!!!! Jag stör mig förjävla mycket på det!!
.......And I'm out!

Kommentarer
Postat av: emma

Haha sätt dig framför en lampa och blunda och låtsas att det är fint väder! :)

2012-06-11 @ 10:07:38
Postat av: Milad

Snällt att skriva om mig då.. :( Jag som åkte 80 mil för att träffa dig.. :(

2012-06-11 @ 15:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0