Torsdag 8 Mars 2012

Dagen började med att vara på inskolning i köket för att lära mig varuplock m.m.. Slutade gjorde jag redan kl 11, och då gick jag till Cecilia för att äta lunch och umgås. Tortellinigratäng blev de, det satt fint de! Vi var hos henne till fyra typ och sen åkte vi hit till mamma. Blev städning av badrummet för min del och därefter träning. Känns skönt att röra på fläsket! (haha)

Just nu håller jag på och gör en träningsspellista på spotify då jag känner att jag kommit igång med träningen efter sisådär 10 månaders upphåll. Ljuger inte. Det är sant. Och just nu känns det som att jag kommer hålla i det här med att röra på mig när jag VET att jag alltid mår mycket bättre efteråt, känner mig glad!! Ljuger inte här heller, också sant.... FAKTISKT!

Tjohooo, dagen imorgon ska startas med frukost, lite slapp framför datan/tvn till frukosten och sedan en lång promenad med min underbart braiga träningslista.

Nu blire BB, tjingeling och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0