23.04

Godkväll!

Nu var det ett par dagar sen sist... igen..

I fredags städade jag och gjorde fint här hemma, köpte blommor till mamma (eftersom det är morsdag idag, men kände att hon hinner "ta vara på" blommorna mer om hon får dem till helgen då hon är hemma mest), åkte in till stan och köpte nya shorts och två toppar på gina, på kvällen höll jag tummarna för Anton Hysén!

Gårdagen spenderades till att börja med i stan en stund för C skulle köpa skor och sommarkläder till Elsa, på kvällen blev de klädbytarfest hos C! Riktigt bra måste jag säga, kom hem med ett par koftor. Därefter såg jag slutet på eurovision, gött att Loreen vann, även om jag inte är speciellt insatt... men det kändes lite som att man var tvungen att kolla bara för att det faktiskt kunde gå bra för sverige i år, vilket det också gjorde.

Dagen har spenderats utomhus, lekt med Elsa när hon badat i sin pool osv.. gick till tempo och köpte glass till oss också. Härlig dag, men det tar fasen på krafterna att vara ute i friska luften och i solen. Satan vad trött man blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0