Satisfied

Det blev tre toppar på gina, 99 kr styck. Känns inte så farligt! Och de var dem jag kollat på en hel del på hemsidan så det tycker jag att jag förtjänade! Hittade även en massa fint inne på hm, men kände att jag får vänta tills nästa lön kommer. Måste ju ha kvar lite pengar till Linköping i helgen!

När jag var på väg tillbaka till bilen och gick in på Åhléns (för att komma till parkeringen) hör jag "Next 2 You" med Chris Brown och Biebs strömma ut högtalarna. Naturligtvis känner jag att jag måste höra klart låten. Under tiden kikar jag på nagellack. Hittade två stycken som jag inte kunde slita mig ifrån. Så tack vare att just den låten spelades precis när jag traskade in där på Åhléns är jag nu två nagellack rikare! Det måste ju ha varit meant to be, tänkte jag....


Det nagellacket som ser blått ut på bilden är egentligen mörklila..

Kommentarer
Postat av: emma

det gröna kan du väl ta med dig hit så jag får låna lite? ^^

2012-05-09 @ 18:25:18
Postat av: Therése

Javisst kan jag göra det!! :)

2012-05-09 @ 20:01:11
URL: http://theserese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0