Umeå

Hej! 
 
Nu sitter jag här uppe i norr.. igen. Dock bara för en vecka!  Det var sjukt kul att överraska Patti i måndags. Jag ringde henne och det blev typ såhär (tråkigt att läsa konversationer men det är mest för jag ska komma ihåg det i framtiden);
 
T; Heeej! Vad gör du?!
P; Lagar mat! Är du i norrland?!
T; Va? neeeeej, de är jag inte, är på väg till syrran.... (var tvungen att säga att jag skulle någonstans eftersom jag tänkte springa över till henne då för att överraska henne, hon visste inte att jag skulle komma till Umeå, så jag höll tummarna för att hon skulle bli glad...)
 
Vi pratar hur som helst på som vanligt tills jag kommer till hennes korridorsdörr...
P; blablablablablabalbalablablabalalaa.... fan vad galet!
T; haha, jaa, vet du någonting mer som är galet?
P; vadå?!
T; Öppna dörren!!!
P; ÄR DU HÄR!?!?!?!? AAAAAAAAAAAAAAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH!!! CPPPPP!!!!!! VAD JAG HAR SAKNAT DIG!!! (hoppar som en studsboll upp och ner och skriker så hon hade väckt hela huset (om det hade vart sent på kvällen) och kramar mig så jag knappt får någon luft)
 
Pattilainen blev gladare än jag förväntat mig! :)
 

Förra året var hon glad när hon fick användning för sina snygga stövlar i regnet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0