14 februari



Hejsan!


Igår va de ju som sagt fest hemma hos Emma och Simon :) Det var riktigt trevligt. Vi spelade lite olika spel och charader som Emma hade skrivit lappar till. Och enligt mig va de nästan för svåra :P haha. Men de va kul ändå^^ Sen vid 23.30 drog vi oss mot tellus där det var schlager kväll, så Linda va ju i sitt rätta element så att säga! Bilder från kvällen lägger jag upp lite senare, orkar inte med det just nu känner jag, måste äta först..


Iallafall. Idag när jag kom hem från Emma så frågade Cecilia om jag ville följa med henne och Andreas och kolla på Avatar.. Jag har ju redan sett den en gång, men jag följde med iallfall. Jag hade ju ändå inget bättre för mig.


Snart blire till att äta hemmagjord pizza, mums!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha om jag var ;)

2010-02-16 @ 19:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0