Jobb & OTs

Godkväll!

Idag var jag ju som sagt och jobbade på en förskola här i stan. Det var roligt! Lite svårt att komma ihåg alla barnens namn bara, men det kommer väl..
När jag slutade, kl 17, ringde mamma och frågade om jag ville med henne, Leffe, Cecilia, Andreas & Elsa för att äta på OliverTwist, så det gjorde jag! Jag åt plankstek, kalas gott var det! Tack så mycket för den goda maten!! (Blev bjuden, inte illa de inte!:)) När vi var där och åt tyckte Elsa det var väldigt intressant med servitören även kallad "farbrorn". När det skulle betalas fick Elsa be om notan. Det lät såhär: BEEEEEETAAAAAALAAAAAAA, FAJBON!!!!!

Imorgon blir det jobb, även då på dagiset. Det blir upp och hoppa tidigt för mig imorgon bitti, börjar 6.30 och slutar 15..

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: emma

Vad kul att du får jobba! :)

2012-02-29 @ 12:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0