Off.

Fredag idag, har precis kollat Vampire Diaries medan jag åt frulle. Gött!
 
Hade tänkt att träna, men det känns som att jag kommit ur mitt träningsmode totalt. FUCK. Det som har varit så roligt att hålla igång! Sen nyår har jag haft max en veckas uppehåll (förutom de senaste 12 dagarna) och det var när jag var magsjuk. Men nu har jag blivit helt off. Ätit skit och inte rört på mig ett piss. Idag var till och med första gången jag åt gröt till frukost på typ en vecka. Jag har inte "orkat" fixa det. Så jävla lat. Det är ju inte ens jobbigt, fort går det också. 
Tror jag ska beställa hem lite nya träningskläder, då blir det lite roligare! hehehehe.... HM har riktigt snygga sportbh:ar som jag gärna vill ha, dock tycker jag det är svårt att veta vilken storlek man ska ha när man beställer på internet och inte kan prova. Får väl mäta helt enkelt... Men det är ju jobbigt. hahaha, blir så jävla less på mig själv!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0