Annandag jul.

Det var ett tag sen jag skrev någonting. Jag jobbade ju på julaftonskväll. Det var rätt okej faktiskt.. Eller snarare att det känns rätt okej när jag tänker på lönen som kommer i slutet på januari :) Fick de julklappar jag hade önskar mig också. Pengar, presentkort och lite annat smått och gott!

Igår så var det juldagen och då var det dags för fest, och det blev det :) Synd bara att vi inte kom in på krogen sen för de va proppat överallt. Så det sket sig, blev en tidig hemgång. Men man mår ju bra iadag iallfall så de är ju ändå rätt skönt.

Idaag så börjar jag jobba kl 15.. Har faktiskt ingen lust att jobba. Varken idag eller imorgon. Skulle mycket hellre gå på mellandagsrean. Men de får jag väl ta på måndag eller tisdag istället.


Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig. Det är någonting som jag är väl bekant med.. Tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0