En dag på stan

Japp, det har det vart idag! Åkte in vid halv 12 och kom hem för en liten stund sen :) MEN, det enda jag fick med mig hem va ansiktslotion och sminkborttagningsmedel :P Varför? Jo, för att min kära pojkvän måste tämjas. När vi går in i en affär, spelar egentligen ingen större roll vilken det är, så är vi ute igen på mindre än 5 minuter. Och hm och gina gick vi inte ens in på! Guud vad snäll jag är som skippade det :P Nej, men jag måste gå med honom på stan lite oftare så att han vänjer sig vid att man iallfall kan vara inne på en och samma affär i en kvart, minst :)

När jag hoppade av bussen på hemvägen gick jag en snabbis till affärn och köpte en cosmopilotan och pringles, bara för att jag inte köpt nåt i stan (haha).. Så ikväll ska jag ha myskväll med mig själv! Först ska jag kolla på high school musical 2 som går på 5an om en liten stund (har inte sett någon av de filmerna), sen ska jag läsa cosmo och sen vid kl 21 börjar en annan film på 5an :) Tror att jag ska hinna klämma in lite nätshopping också, bara för att jag inte köpte nåt i stan.. (haha) :P Och nej, jag har inga tvångstankar att jag måste köpa någonting när jag ägnat flera timmar på stan. Om jag nu skulle köpa någonting så lägger jag upp bild(er) på det :)

Ha en fin dag, för det har jag haft och det tänkte jag fortsätta ha♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0