Onsdags shopping väntar..

Jag och Linda har bestämt att vi ska gå på stan på onsdag. Jag ska inhandla alla julklappar så att jag har det gjort. Det ska bli jäkligt skönt, så slipper jag ha det hängande över mig. Jag känner dessutom på mig att jag kommer köpa en del julklappar till mig själv också. Det behöver jag. Färgglada kläder ska jag köpa. Det behövs i det här höst/vinter deppet. Färgglatt ska det bli, så de så! Smycken vill jag ha också. åhåå, kommer göra av med mer än vad jag tänkt. Inte bra, men å andra sidan tjänade jag mer i november än jag tänkt. Så det borde ju gå jämnt ut, eller hur? hehe.

Funderar även på att göra om min design så att den blir mer färgglad.. hmm. Tål att tänkas på!

Med detta så säger jag godnatt, sweet dreams♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0