Torsdag!

Heej :)

Kom hem ganska sent från Emma igår så de va bara att sova på direkten! :) Igår kollade vi iallfall på "Bonde söker fru" och sen kollade vi på en film. OCH ja, måste erkänna.. köpte godis. doh, jag kan inte hålla mig när sötsuget smyger sig på. Hehe. Men jag ska jobba på det!

Idaag så sov jag såklart liiite för länge. Inte riktigt meningen, men de är som vanligt så det blir. Så jag har inte kännt för att göra någonting speciellt idag. Är väl bra att passa på att ta det lugnt eftersom jag ska jobba hela helgen+ måndag :) (vad jag vet än så länge). Jag börjar ju vikariatet på måndag, så det ska bli skönt att ha ett schema så att man kan planera lite.

Lite jobbigt för mig, som väldigt gärna vill veta hur min vecka ska se ut, att vara timmis eftersom jag inte kan planera ett skit typ. Och även om jag planerar är det ändå inte säkert att det blir som jag planerat eftersom jag kanske måste jobba istället.. Men de är väl så det är. Ska väl inte vara timmis hela livet, så det funkar :)

Smell ya later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0