Hemkommen från jobbet...

..För några timmar sen :P
På jobbet gick det bra, gamlingarna höll sig över lag på gott humör, och det gillar vi! ^^ Jag är verkligen skit tacksam för de gånger de ringer och ber mig komma och jobba! Visst, ibland känns det lite segt precis innan man ska gå eller om man måste gå upp kl 6 på morgonen, men när man kommer dit så flyter det på och är riktigt roligt emellanåt :)

Mamma berättade för mig att Cecilia (syster) och hennes pojkvän Andreas ska flytta! Så då kanske jag kan ta hennes lägenhet! :D Wiho! Fast egentligen.. vad ska jag med en trea till? Hm, får nog fundera vidare på det där.. Sen vet jag inte om jag vågar bo själv. Tycker inte om att gå och lägga mig när jag är ensam här hemma. Så hur fan ska det bli när det är ny lägenhet plus att jag är helt själv?! Hemska tanke.. höhö. Men man kanske vänjer sig?..

Sen en annan rolig grej (iallfall för mig) är att min sötnos kanske kommer hem den 18 dec. istället för den 23 dec :D, så det är ju bra! om det nu blir så vill säga :) kanske inte ska hoppas för mycket. För saker och ting har en tendens att inte bli som jag vill när jag verkligen vill någonting. Det är nog egentligen bättre att ta saker lite som dom kommer. Då blir man ju iallfall inte besviken.. Eller?


En bild jag tog på väg till Umeå, när Milad flyttade.

Kommentarer
Postat av: emma

ska inte du och diana flytta ihop? varför flytta till lägenhet i oxelösund när du kan på i linköping? (a)

2009-11-11 @ 19:16:32
URL: http:// lakrisemma
Postat av: Anonym

Hm, nej hon och linda kanske skulle till London och gå på bartender skola i vår och sen stanna där, så då bor hon kvar i norge sålänge :) Och anledningen till att jag vill ha lägenhet i Oxelösund och inte i Linköping är att jag har jobb i oxelösund :P

2009-11-11 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0