Inskolning idag!

Halloj!
Om ungefär en timme ska jag iväg till jobbet för jag ska skola in mig på en till avdelning! Förhoppningsvis kommer jag också få jobba mer, eftersom jag kan vara på två olika avdelningar och jobba på efter imorgon :) Idag är jag alltså på inskolning mellan 14-21,30 och imorgon mellan 7-14!
OCH!, imorgon kväll ska vi ju på NEW MOON!!!! :D Fasen vad jag ser fram emot det alltså!

Från det ena till det andra så har jag kommit på vad som är min favorit smörgås! Damdadam dadadadadaaaam... Potatislimpa! Det enda som behövs på är bregott (gärna extrasaltat) och ost. Sen har man en kanongod frukostmacka! hehe.

Nej, nu ska jag kolla klart på sjunde himlen, sen blire lite Ellen Degeneres och sen är det off to work!

Ha en super bra dag :)♥



Kommentarer
Postat av: Mirja

oh smygreklam åt Elins jobb ;) BRA! haha

2009-11-20 @ 18:02:02
Postat av: Therése

haha, jaså? det visste jag inte :P

2009-11-21 @ 00:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0