Måndag

Hej hej! :) 

Måndag idag!, en riktigt bra måndag tycker jag, (annars brukar jag inte gilla måndagar just för att det alltid va första dagen med en hel skolvecka framför sig), men idag så tänker jag inte riktgit så, antagligen eftersom jag jobbat hela helgen, hehe.
Idag jobbade jag mellan 7-13, det är en riktigt bra tid att jobba tycker jag ^^ Så skönt att gå hem direkt efter gamlingarna ätit lunch!

Direkt efter jobbet gick jag hem och hämtade bilen och sen åkte jag till Cecilia för att hjälpa henne att köra lite kartonger med kläder till deras nya lägenhet :) Och eftersom hon rensade lite bland sina kläder så fick jag ta det jag ville ha! Egentligen är det lite konstigt tycker jag.. Man kan tröttna på sina kläder "bara sådär" även fast man fortfarande tycker att dom är fina. Det gör jag också, haha. Tror inte att jag använder ens hälften av mina kläder. Vilket egentligen är dumt, eftersom de kanske skulle upskattas mycket mer av någon annan.. Tål att tänkas på..!

Nu ska jag halvsova i soffan och lyssna på den sprakande brasan!, MYS! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0