Måndag

Hallojsan! :)
Idag vaknade jag kl 12 :O På took för sent. Inte för att jag hade någonting speciellt planerat idag, utan bara för att jag inte ska vända på dygnet så jävligt som jag gör. hehe. Jag hade tänkt att kolla på "Planet earth", det är väldigt många som säger att det är en bra dokumentär serie, så då tänkte jag att jag också skulle se den, online dårå. Men ikke. Det vill inte funka så som jag vill. Doh! Får väl bli att köpa skiten när jag fått lön, i december.. Eller, så önskar jag mig det i julklapp :)

Senare runt kl 20 ska jag hämta upp min syster vid badhuset för hon vill se twilight, och då  tänkte jag att jag kan väl "offra" mig och se den en gång till. Haha! :P

Nej, nu ska jag nog fixa någonting att äta, min kära mage har börjat kurra. Kurrikurrkurr låter den.
Tjing♥


Kommentarer
Postat av: emma

du kan se den med mig för jag vill också se den! :) haha du och twilight alltså xP

2009-11-24 @ 08:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0