Söndag

Hej bloggen! :)

Sist jag skrev skulle jag ju in till stan för att köpa någonting att ha på mig på kvällen. Jag hittade en tunika, ett par lack leggings, skor och ett snyggt nitbälte :) Sen gick jag hem till Emma och Diana gick hem till sin moster för att äta. Jag, Emma och hennes tvillingsyster Moa åt mat från Rhodos(stavning?) Och jag tog en kebebpizza!, mkt gott^^

Sen gjorde jag mig i ordning. Så kom även linda, Mirja och Diana! :) När vi vart hos emma några timmar tänkte vi gå ut. Men tyvärr va de en trög vakt som stod i dörren till tellus och sa att Diana inte fick komma in för hon tog en klunk av sin cider (utanför tellus område). Så då gick vi därifrån så drog vi till olearys istället efter en stund. Det va totalt dött, men vi hade roligt ett tag iallfall :)

Sen drog vi hem och sov :)

Igår så var jag hos min syster och hennes pojkvän och åt smörgåstårta! Mums!! Sen tog jag och linda bussen in till Nyköping så gick vi till Moa där Moa, Emma, Mirja och Diana var. Vi gick och hyrde en film och köpte lite gott att äta till filmen och så gick vi tillbaka till Moa och kollade på den :) (Det va ingen skräckis, jag kan inte kolla på skräckisar, kan inte sova då :P).  Sen va jag och Linda tvugna att kila iväg till bussen igen för det räknades ju som en söndag eftersom det var allahelgona.

Men iallfall, när jag kom hem så läste jag ca 100 sidor i Gynnings bok. Sjukt bra! :)

Och nu såhär på söndagsmorgonen har jag vart och tagit spruta mot svininfluensan. Armen är lite öm. Hoppas jag inte blir sjuk av vaccinet som en del blir eftersom det är en liten del av viruset man sprutar in. Fast å andra sidan skulle jag inte ha någonting emot att vara sjuk ett par dagar. Eftersom jag då har en bra anledning till att bara vara hemma och läsa klart gynnings bok och sen börja på någon annan av de böckerna jag köpte i Umeå. :P

Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Hörs sen.

Puss och Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0