Handlat maaat!

Halloj! :)

Sov länge idag (till typ 12).. som vanligt. Jag som tänkte att jag skulle börja gå upp lite tidigare, så blev de med det. Nu har jag och Milad vart och handlat på Coop. Blev en hel del mat! Och sen lite annat skit som man egentligen inte kan kalla för mat. Typ, chokladmjölk. Det är någonting som jag aldrig i hela mitt liv skulle köpa om jag åker iväg och handlar själv. Men nu är det ju inte så att jag handlar själv. Jag har en skitunge som kan se ut som en söt liten hundvalp när han vill ha någonting som jag egentligen tycker är väldig onödigt.. Hm, skitsamma. Lite chokladmjölk har väl ingen dött av? :) haha.

Ikväll tänkte vi ha filmkväll och kolla på filmen "Upp", har hört både bra och dåligt om den, men vill se den ändå :) 

Hörs säkert senare, ♥

Förresten!, på torsdag kommer Diana, WOHOO! :D


Kommentarer
Postat av: Milad

buu för diana

2009-10-26 @ 16:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0