Rhodos

Hej, hej, hallå bloggen! höhö.


Kom hem från Rhodos i onsdags man har inte tagit mig tid att sitta ner och skriva i lilla bloggish. Har väl inte känts sådär jätte nödvändigt precis.. Meeeen, nu när jag ändå sitter här tänkte jag väl berätta lite om resan. Blir typ en kort sammanfattning och sen bilder på det. Orkar ju inte skriva allting precis i ordning osv osv..

Sammanfattning: Sol. Bad. 40 graders värme, (miiinst). Varmt medelhav. Saltvatten. Molnfritt. Smirnoff ice. Drinkar. Öl (inte för min del dock). Fotboll. Gris. One touch. God mat. Mysiga restauranger. Korsord. Shopping. Gamla stan. Lindos. Kortspel. Kareoke (den stod Emma för). Varma nätter. Mental high five. Kläm five. Pläpp five. Skratt.

Helt klart en riktigt bra semester med riktigt bra människor!! :)


Några få bilder från de tre första dagarna.. Tänkte dela upp det i lite olika inlägg.. blir så jäkla långt annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0