haha

Jaa, Emma. Det verkar som att du måste påpeka att jag ska uppdatera :P
Idag är jag iallfall ledig, jag och miladpilad ska åka och storhandla snart! Ska bli kul att äntligen få ha lite mat hemma :P Vi har ätit kötbullar och makaroner nu några kvällar för att vi inte har någonting annat.. Hmmm.. Men det har jag ju inte så mycket emot då jag tycker att de är mumsigt!
Ikväll ska vi nog se en film tror jag. Imorgon flyger Milad ner till sthlm för att spela match och sen åker han hem till Nyköping en sväng på samma gång för att hälsa på när han ändå har flygbiljetten betald :) Jag kommer under de fyra dagarna ha Patricia boende hos mig så att jag slipper vara totally alone :) Vi ska träna varje daaaa, lalalaaa(8) Det är faktiskt svin kul, IKSU IS THE SHIT!:) Var på punch out igår, sjukt kul!
Måste åka nu, tjing!

Kommentarer
Postat av: emma

bra therese! duktig tjej! ;) nu bestämmer jag att du ska uppdatera var tredje dag, OK? det är ett rimligt krav tycker jag :) så nästa gång blir på tisdag? GÄRNA innan! kul att du tränar, det är alltid bra! håll igång bah! :) skönt att slippa vara själv! jag är själv nu, simon är i gbg. det är fasen tråkigt att vara själv! jag har ju ingen att prata med då.. men men, kan vara skönt också :) jag ska äta nu, är svin hungrig! puss och kram, saknar dig

2011-02-26 @ 09:48:39
Postat av: Therése

haha, jag ska försöka :P

2011-02-26 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0