ONSDAG 9/2-11

Redan den 9e!? Jesuuuuus vad fort tiden går må jag säga! Idag lämnade vi in basgruppsarbetet, skönt tyckte jag! haha. Ungefär såhär lät det efter att jag och Malin lämnat paperet i lärarens postfack;
Lassi: nu känns det iallafall bra!
Therése: att det är inlämnat, ja!
Lassi: Nej, att jag hittar hit...........

haha, får mig ett gott skratt så fort jag tänker på det!

Idag när jag skulle plugga till tentan somnade jag efter ett par sidor, som vanligt. Jag börjar nästan fundera på att börja dricka kaffe.......... 





...






eller......










..












nej, de gör jag inte alls.. gick ni på det? :P



Jag har förövrigt bokat hemresa idag, märkte att det inte var så bra, för det är när man vet när man ska åka som man börjar längta till det! POOOP!

Kommentarer
Postat av: emma

haha :) jag gick på det liiite, det är ju ändå många studenter som dricker kaffe om dagarna så jag tänkte att du kanske hade fallit för grupptrycket ;P

2011-02-10 @ 07:58:16
Postat av: therese

Haha, Än här jag inte gjort det iallafall, jag håller mig till te eller oboy^^



2011-02-10 @ 15:26:13
Postat av: emma

haha greeeat! jag dricker inte alls mycket kaffe, tycker mest om cafe latte isånnafall :)

2011-02-10 @ 18:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0