UPDATE

Heeeeej :) Nu var det ett tag sen.. igen. Men jag har pluggat som ett as i veckan, så det har inte riktigt varit prioriterat att sitta här och skriva.
I tisdags hade vi iallfall vår första redovisning i basgrupperna, det gick bra och vi fick bra respons på vårt paper, så de va skoj! Och igår var det dags för den första tentan! Hade förberett mig på att dne skulle vara jätte svår, men den var faktiskt ganska lätt :) Så jag är 98% säker på att jag klarar mig....








Nu skulle det ju kännas ytterst jobbigt om det blir omtenta i slutet av mars......................




Igår kväll var det iallfall tentafest med klassen hemma hos David! Det var skoj, men jag var super trött så jag bad Milad komma och hämta mig när han ändå skulle åka hem från Kalle. Det var mellan -25 och -30 igår, så hade ingen lust att ta bussen hem.



Idag ska Milad spela match... Mot sitt gamla handbollslag. Det måste jag ju se så kl 15 ska jag vara där. Skoj! Ikväll ska jag bara ta det lugnt, SKÖÖÖÖÖÖNT!

(kan lägga upp bilder från igår lite senare, har inte riktigt tid med det just nu)

Kommentarer
Postat av: emma

braaavo! med uppdatering ;)

2011-02-20 @ 12:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0