ETT LITET SPRATT

Idag så kände jag och Milad oss lite finurliga, vad gör vi då? Jo, vi lurar Emir och Ivan så att det bara skriker om det. Vi fick dom att tro att vi hade gjort slut. Vi snackade på skype allihopa jag och Milad "bråkade" och Emir försökte sluta fred mellan oss. Skit skoj var det, höll på att garva ihjäl mig 95 % av tiden, speciellt när jag skulle låtsas gråta, det var nog det roligaste av allt.

Så nästa gång jag har tråkigt ska jag göra någonting i den stilen, lura någon sådär riktigt ordentligt. Tummen upp på det!

Kommentarer
Postat av: emma

haha fy fan vad evil! skrattade dem sen när dem fick reda på att det inte stämde?

2011-01-04 @ 12:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0