UPPDATERING IT IS

Nu har jag äntligen tid att sitta och glo framför datan en stund, det blir inte mycket av det nu för tiden. Såg att Emma ville ha uppdatering, så här kommer det..
Hm, vad har hänt sen jag skrev sist? (kollar i bloggen vad jag sist skrev... Oj fan, de va ju i fredags... FÖRRA veckan. Såhär kan vi inte ha det..) Iallafall, det var trollfest i lördags.. Vill ni se bilder finns det på socskoj.blogg.se/vtelva. Var med klassen till ungefär halv tolv, sen gick jag och några till bort till corona där Milad och hans vänner befann sig :) Var väl hemma vid 3 någongång.

Söndag sov jag typ hela dagen tror jag (?), minns faktiskt inte riktigt om jag ska vara helt ärlig :P Men i måndags var vi iallfall iväg på internat med klassen. Ute i tavelsjö, det var jätte fint och väldigt kul! Vi sov kvar till tisdagen och åkte hem vid kl 15. Det enda kassa med tavelsjö var att jag inte hade någon täckning! Comviq suger här uppe såfort man kommer utanför Umeå, så i onsdags åkte jag och köpte en ny telefon efter skolan. Den är det halebop på, men jag har knappt använt den än för jag vill inte ha sönder den. Jag råkar ju alltid ha sönder skärmen på mina telefoner.. Dunno why..?

I torsdags var det skola igen, och en sväng på stan med Milad, SHOPPING! :D Fick med mig en del fint hem. Och det allra bästa va att jag hade 4 st presentkort från hm men jag trodde de va kanske 20 kr eller nåt på dem, Men vet ni vad? Tillsammans var det typ 400 kr så jag fick till och med pengar kvar på att av presentkorten, de ni! Så det var en glad överraskning!

Igår så var jag och några till från min basgrupp och pluggade i skolan till kl 16.30. Sen åkte jag hem, bytte om och slängde i mig mat. Igår kväll var det nämligen nollning igen! Det var roligt! Massa lekar. Sjuka lekar. Ett ex; leken hette, vem suger bäst? En av varje lag fick gå fram och sätta sig på en stol (inte jag som tur va) de ställde fram bord framför. Och mitt emot varje deltagare stod det en gökböle. Varje gökbölr fick en banan som de skulle skala. Bananen blev sedan täckt med chokladsås. Hur vinner man tänker ni nu..? Jo, de skulle helt enkelt få bort chokladsåsen. Fick inte använda händerna, utan de var tvugna att suga eller slicka. HAHAHA, det var mig en rolig syn! Allra bästa var att de va en kille som vann ;P Jag åkte iallfall hem tidigt för jag var så sjukt trött, strax innan elva var jag nog hemma. Idag vaknade jag vid 10.30 gjorde frulle så Milad skulle hinna äta innan han åkte iväg på match. Så nu sitter jag här själv och ska pallra mig iväg till systemet, faddermiddag idag. Ska möta upp min mollningsgrupp kl 14.30! Då ska vi handla mat och sen hämtar gökbölarna upp oss så ska vi hem till Ann Ahl :) Hoppas man får se hur de ser ut på riktigt idag, det skulle vara kul! :) Kl 18 ska vi iallfall till den gamla vanliga lokalen för att träffa resten av klassen och sen blir det utgång på det! KUL KVÄLL! (ska försöka komma ihåg kameran ikväll också!)

Även fast jag har riktigt kul här så saknar jag er där hemma massor! Hoppas ni har det bra, PÖSS♥

Btw, Emma L och Pernie kanske kommer upp om några veckor! :D

Meeen Bajsfiskorv fattas, komsi!!!♥

Kommentarer
Postat av: emma bajsfiskorv

tack för uppdateringen! :) du får gärna skriva oftare så det inte blir så låånga inlägg.. det blir kanske lite jobbigt för dig? :P jag menar då måste du ju komma ihåg vad du har gjort flera dagar tillbaka ;) men det låter iallafall som om du har det riktigt grymt där uppe! :) det tycker jag är kul :) kommer du ha samma nummer som tidigare fastän du köpt en ny telefon? är det PBL som ni har där uppe också? vad kul att dem kommer upp! jag vill också komma upp! ska försöka göra det snart.. men jag måste nog vänta till efter min första praktik som är om 3 veckor :( jag saknar dig! PUSS <3

2011-01-30 @ 12:20:08
Postat av: therese

Jag har kvar min gamla telefon också eftersom det är Comviq på den, men jag kan skicka mitt nya halebop nummer också :)

2011-02-02 @ 14:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0