Jag skulle också kunna tänka mig att...

.. tjäna 346 620 000 kr på ett år när jag va 16-17 år gammal.




Inte alls avis... . . . . . . . ... . . ....


Ni förstår säkret vid det här laget att det är Bieber jag talar om.




Nu ska jag spela Angry Birds Rio på Milads telefon och sen ska jag sova, till skolan imorgon för att tentaplugga med Pattilita :) Pöss♥


Milads val ikväll:
Tänkte att han få välja en låt jag lägger upp varje torsdag! :) (Om jag kommer ihåg, jag sa åt honom att han får komma ihåg det själv.. jag brukar ju inte vara speciellt bra på sånt, så skyll på honom om det missas)

Kommentarer
Postat av: emma

vad duktiga ni är som pluggar och står i hela tiden! :) hoppas tentan går fuckin bra nu! jag är inte heller avis på bieber.. känner inte alls att han kan få ta något och stoppa upp i röva ;P den låten är bra! har för mig att simon också gillar den :) hälsa det till milano så blir han nå gla!

2011-05-20 @ 09:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0