Just some thinking

Jag har tänkt på en sak, jag hatar november månad. Det är mörkt, kallt och jag känner inte för att göra någonting. Jag är less på skolan och vill åka hem. Jag tycker det skulle vara riktigt skönt att sova tills jag åker hem nästa gång. Här försöker jag bara fördriva tiden, inte egentligen göra någonting vettigt med den. Jag orkar inte, har ingen lust, jag är trött så gott som hela tiden.

Åka utomlands vill jag också göra. Se världen. Det är så mycket platser jag skulle vilja åka till. Varför inte vinna på lotto och åka jorden runt? Det skulle vara nåt. Lägga skolan på hyllan ett tag och göra någonting roligt bara för att. Inga måsten. Göra precis vad man känner för när man känner för det. Det är ju sånt man ska kunna göra i den här åldern. Eller?


Är det bara jag som alltid blir såhär på hösten? Tycker att det mesta suger och bara vill åka bort och njuta av livet. Hur ofta gör man det egentligen? Hur ofta njuter man verkligen av livet?.. Man har ju alltid en massa måsten, njuter gör man på semestern vilket är kanske i vecka om året, med lite tur. Ska det vara så att man största delen av året bara längtar till en av de 52 veckorna som året består av?...



Äsch, nu ska jag sluta sitta här och kladda ner alla mina tankar.. Syns och hörs!

Kommentarer
Postat av: emma

ja nu får du sluta! du gör ju så att november känns super hemsk ju :P det är klart att man blir tröttare, det tror jag att alla blir. Och att man kan känna sig lite deppig är väl inte heller så konstigt och ovanligt det heller. Det är nog mer ovanligt att inte känna så skulle jag tro :P men du! nu när du verkar vilja fördriva tiden lite.. så kan du ju STÄDA och LÄGGA UPP BILDER?

2011-11-18 @ 19:08:44
Postat av: emma

ps. så går tiden fortare menar jag ds. ps. nr2. kommer du hit den 19/12? ds. nummer 2.

2011-11-18 @ 19:09:26
Postat av: Therése

jag vet inte ännu, har inte fått tag på hon som är momentansvaring för det momentet vi håller på med då, så jag vet inte om jag åker hem den 16e eller den 19e ännu, men om jag åker hem den 16e så kommer jag till dig den 19e :)

2011-11-18 @ 19:30:53
URL: http://theserese.blogg.se/
Postat av: Diana

tycker du kan komma o hälsa på mig hihi konstigt det där, du vill resa o ha kul o jag känner mig sugen på att flytta tillbaka till sverige o börja plugga o bli seriös...hmmm

2011-11-20 @ 02:44:49
Postat av: Therése

haha, man är nog aldrig nöjd hur man än har det!

2011-11-20 @ 15:57:17
URL: http://theserese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0