Onsdag 7 september 2011

God eftermiddag! Idag hade jag sovmorgon, började kl 13, skööönt eller vad? Psykologi föresläsning stod på schemat idag, intressant, intressant! Ikväll är jag upp bokad som fylle-chaffis. Milad och hans nya klasskompisar är ute på vift. Ganska skönt att bara ligga  soffan och ta det lungt för mig själv ikväll också :) Eller... igår var jag inte själv, Patti kom vid 18.30 typ, sen när hon gick vid 21 så kom Milad hem från träningen, de avlöste varandra, haha.

Jag vill att min dumma hosta ska försvinna puts-väck nu! LET'S ZUMBAAAAA!!


Hahahahha, så här snygg blir jag i photo-booth!

Kommentarer
Postat av: emma

haha vad kul det skulle vara om du såg ut sådär som på den första bilden! :)

2011-09-08 @ 09:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0