På lördag äre fest!

På lördag blir de fest! Då hade jag tänkt att ha detta på mig som jag införskaffade på gina häromdagen! Det ser ganska kul ut med bilderna eftersom att tröjan är så stor jämfört med brallsen, men det orkar jag inte bry mig om. Jag älskar skinndetaljerna på brallorna! Det är skinn runt om i höjd med det man ser framifrån, men de gick inte att ta html koden från bilden bakifrån på brallsen och jag orkar inte printscreena o hålla på o geja bara för att visa. Så om ni är sådär as intresserande är de ju bara att gå in på gina o kolla, Marika heter jeansen... Pösss!

Kommentarer
Postat av: Emma

snöggt! men vad ska du ha under tröjan?

2011-09-30 @ 09:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0