Weekend

Heeej! Idag gör jag absolut INGENTING... förutom att jag målat naglarna i en orange färg! Hade tänkt att tvätta, men de fanns inga lediga tvättider på hela helgen, så det sket sig ju.. Milad har handbollscup idag så han är i Robertsfors och kommer hem senare ikväll.. Så vad ska jag hitt på?....Laga mat(lax o pasta) tror jag och sen blire nog soffan igen. Har inte riktigt kommit ur semester-modet än(asså, inte som mode kläder utan som mode.... fattarniii?).



Iallafall.. Igår hade jag och Patricia myskväll, så vi kollade på Never say never, Justin bieber filmen ni vet.. Hon hade inte sett den ännu så jag tyckte att det var på tiden att hon såg den. Och även hon tyckte den var bra! (Alla som jag vet som sett den har tyckt att den är bra! Wehooo) Pizza, godis från hemmakväll och idol blev de också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0