Alla hjärtans dag

God kväll!

Min dag blev nästan som jag skrev igår att den skulle bli. Dock vaknade jag med en tjock hals imorse (konstigt med tanke på att jag inte har några halsmandlar), så det blev ingen träning och Leffe känner sig fortfarande krasslig så vi sket i att börja kapa upp stockarna.
Sedan åkte vi en sväng ner på stan och fixa lite, därefter släppte han av mig hos Cecilia. Vi gjorde chokladbollar, dock inga stora. Elsa hjälpte också till, eller hjälpte till och hjälpte till, hon nuddade chokladbollsgeggan med händerna och sen ville hon tvätta dem för hon tycker inte om att vara kladdig om fingrarna. Så det blev snabbt rullande av bollarna (haha) så att Elsa kunde få hjälp och tvätta sina små knubbis händer.

Korvstroganoff och ris blidde det till lunch! Och nu ikväll beställde jag, mamma & Leffe grekmat. Jag kyckling souvlaki med pommes. Som vanligt, men äre gott så äre.... eller ere som Patti skulle säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0