Inskolning, dag 1

Som sagt hade jag inskolning i köket på björntorp idag. Det gick bra. Lite svårt att hålla koll på var alla kantiner ska stå (de ser ju nästan likadana ut och är utspridda lite överallt), det var kul att spola disken, då använder man sån där grej som hänger och när man drar i den sprutar det vatten.

Förkyld är jag fortfarande men med Otrivin comp gick dagen bra ändå eftersom snoret var bra under dagen.. Nu däremot struntade jag i att ta otrivin för jag tror att det kan vara bra och "rensa ur näsan lite" (sån där jätte viktig info som jag vet att ni vill veta). Nu däremot känner jag mig riktigt mosig..


Det ska bli skönt att bada tunna imorgon kväll. Tror även det kommer rensa näsan bra med all ånga som bildas, haha!

(Btw, såg precis en kvinna som blev intervjuad på nyheterna, hon hade tänder som såg ut som majs)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0