Tisdag 31 januari 2012

Hej hopp!

Sitter här i soffan och slappar, har gjort det sen jag åt frulle för nån timme sen. Ska väl börja packa lite, släpade upp några kartonger från källaren igår. Det har jag förresten glömt att skriva, jag flyttar hem på lördag! Kommer att sakna fisen som är kvar och pluggar här uppe, men eftersom jag slutat skolan har jag inte riktigt råd att bo kvar här, plus att jag har "lidit" av hemlängtan länge.. haha, de lät rätt kul, lidit av hemlängtan.. Så kommer det nog att bli bra ändå.

Senare idag skulle Patricia höra av sig när hon kommit hem från skolan. Jag har tänkt att vi ska se Breaking Dawn Part 1, hon ville se den då hon inte sett den förut, och mig gör det ju såklart ingenting att se den en gång till.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: emma

redan nu på lördag!? :) då kan du ju hälsa på mig nästa helg ;)

2012-01-31 @ 16:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0