Är jag redan där?!

Sen i måndags när jag var på VC har jag tänkt att testa att inte träna för att jag inte ska svettas då mina utslag blir värre då. (Tänkte att jag kanske blitt allergisk mot mitt eget svett, hahaha) Man kan ju ha allergier mot allting nu för tiden. Hur som helst, jag har hela morgonen velat ställa mig på crossen tills jag blir helt slut. Men tänker att jag inte ska det just för att utslagen blir värre. 

Vet ni vad jag gör? Börjar läsa diverse super inspirerande tärningsbloggar. Så osmart man kan bli. Nu vill jag ju bara ställa mig på den där förbannade crossen med svin bra peppande musik dom dunkar i lurarna.

Är jag redan där att jag känner att jag vill röra på mig ordentligt MINST varannan dag?! Ändå har jag bara varit duktig och rört på mig nästan varje dag i 3 veckor. Hade förväntat mig att det skulle ta ett halvår, minst, så bekväm som jag är... 

....Eller så har det helt enkelt att göra med att jag har en tanke att jag inte ska träna på några dagar. Då vill jag ju göra det, naturligtvis.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0