Måndag 19 Mars 2012

Idag är det måndag och min kära syster fyller hela 24 år idag! Grattis!!! :)

Hittills har jag sökt jobb, tränat och ringt vårdcentralen och bokat in jobb i köket tills imorgon idag. (Imorgon idag, blev konstigt men ni fattar säkerligen vad jag menar så orkar inte fixa till det) Stod 25 minuter på crossen, hör och häpna! TAGG! Åh, vill bara ha sol och värme. Sol är det idag, dock blåser det satan ute så ingen värme här inte.  

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag inte stinker svettig gris hos läkaren, det skulle vara mindre najs.

Tjoff!



P.S Det bara 7 dagar kvar till Justins nya singel släpps. Dör lite när jag tänker på det..... jag vet att jag är världens nördigaste D.S


P.S nr 2, vore det inte för underbart att vinna 50 000 kr i månaden i 50 år på triss?! En tanke som slagit mig väldigt många gånger den senaste månaden...... D.S nr 2.

Kommentarer
Postat av: emma

vad du göra hos vc?

2012-03-19 @ 16:54:25
Postat av: Therése

Idag blidde de besök hos doktorn av samma anledning som sist. Utslagen. Även denna läkare sa att de antagligen är pga allergi så fick en super kortisonsalva att smörja med i 4-6 veckor. Då borde de ju försvinna!

2012-03-19 @ 21:04:20
URL: http://theserese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0