Trött som en gnu!

Hej! Nu är jag trött som få. Det tar mycket på en att vara på Busiz. Men det är väldigt roligt. Åkte en rutchkana som jag inte trodde innan att jag skulle våga mig på, men Elsa är ju en bestämd liten dam så hon mer eller mindre tvingade upp mig. Dock var det mycket jobbigare att ta sig upp i den än det var roligt att åka ner så det blev bara ett par åk i just den rutchkanan. Efter Busiz åkte vi till Max där jag blev bjuden på Frisco burgare, vi delade på en Lyxshake till efterrätt, men Elsa slukade nog mer än hälften av den.. Hur som helst har det varit en trevlig eftermiddag med trevligt sällskap!



Hoppas förresten att ni tar er tid och kollar på videon i förra inlägget och sprider den vidare. Viktigt, viktigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0