Jorden gick under.

Idag när jag kom hem från jobbet hade jag bestämt mig för att kolla på AMA (American Music Awards) som sändes i natt. Jag var apsugen på godis. Men jag stod emot att gå in på affären och köpa mig en påse. Tillbaka till AMA. Jag sätter på datorn, googlar..... men inte fan hittar jag en enda jävla sida som lagt upp det! Jag blev arg och kände för att gråta. Jag som hade tänkt att första kolla AMA (för att jag inte ska hinna se på typ twitter, fb eller nån blogg om Biebs vann de kategorier han var nominerad i), sen träna och seeeeen typ läsa eller nåt. Nu blev ju min planering helt fucked up och nu vet jag ju redan att han vann alla kategorier han var nominerad i. BAJS, är ju mycket roligare om det blir som en "överraskning" eller nåt. 
 
Vet ni vad som hjälpte mig att blir av med aggressionerna?!....
 
 
 
...... 40 minuter på crossen! Som grädde på moset in hackade min spotify under halva tiden så då blev jag ännu mer bitter. Med tanke på att jag var halvt död igår vid 31 minuter så måste jag alltså fått lite extra power av ilskan! wooooohooo! 
 
Nu är jag glad igen och kan verkligen inte förstå varför jag typ började grina för att jag ännu inte kan se på AMA PRECIS NÄR JAG VILLE DET. haha...... så är det ibland.
 
/pms

Kommentarer
Postat av: Milad

Ja ja, låt bara Crossen ta all ära.. ;)

2012-11-20 @ 01:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0