Tisdag(?)

Jaa. tisdag är det (vet det med säkerhet nu eftersom jag kollade kalendern nere i högra hörnet på datan,haha, lost)! Idag var det tänkt att jag skulle sova länge, ska nämligen jobba i natt. Hur tror ni att det gick?.... Inget vidare ska jag tala om. Kunde tvinga mig kvar i sängen till kl 10. Så min taktik för dagen är att inte göra ett piss för att spara energin till natten... Dock vet jag inte riktigt hur bra det funkar eftersom jag snarare blir tröttare av det.
 
 
(Oj! Hallelujaah nu kikar solen fram!!) 
 
Sitter iallfall här och funtar på att kolla på Never say never och äta någonting. Alltid när jag funderar vad jag är sugen på när jag är hungrig kommer jag fram till pannkakor. Är nog min favoritmat.. konstigt nog.. det är ju egentligen inte ens riktig mat... eller?(kan ju vara sockret i jordgubbssylten som min hjärna kopplar samman med pannkakor.... eller glassen... eller vispgrädden... att bara äta pannkaka med ingenting på är ju inte särskilt gott iallfall...)
 

Nu har vi gått igenom det, så ni koll på.... pannkakor, eller nåt...
 
Har sällskap av Mongo1 & Mongo2 (Stina till vänster och Saga i famnen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0