2014

Gott nytt år!
 
Här har jag inte skrivit ett jota sen i somras när jag slutade på ssab ser jag. Träningen har varit nerlagt i (minst) ett par månader, mest för att det är mörkt hela tiden och jag har inte känt mig pepp på träning för fem öre. MEN nu i veckan tänkte jag börja lite smått igen. Med betoning på att jag tänkt det, och det blir inte alltid som man tänkt sig.. hehe
 
Under hösten har jag jobbat så mycket jag fått, varit sjuk en hel del -förkyldningar som aldrig vill gå över, kristallsjukan, förmodad bihåleinflammation, feber osv, förlorat två kära katter, fått en till bil -gratis, återfunnit gammal kärlek, fått många goda skratt, flyttat hemifrån (3e gången gillt!), och mått bättre i hjärtat än någonsin! 
 
Jul och nyår har varit lugn och spenderats med nära och kära, vilket jag tycker är riktig skönt! Imorgon blir det första jobbdagen efter julledigheten, vilket inte är riktigt lika skönt. Skulle mycket hellre ligga hemma och dra mig i sängen halva dagen, men man kan inte få allt här i världen. Plus att det är långhelg efter fredagens arbete, så synd om mig är det faktiskt inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0